Merhaba herkes için hayırlısı olsunnn. Bugün dpo9 prodoctor hamilelik testi yaptım. Laboquikte belli belirsizdi. 2. Kez prodoctor ile denedim 5. Dakikada incecik belli belirsiz nelirdi sonrasında 12. Dakika da fotoğrafını çektim sizce varmı bat 30 Ocak 6 gün var regliye