selenhuseyin buketdeniz19 keşke bu kadar emin konuşmasaydın bizzat kendim yaşadım reglime 8 gün kala erken gebelik testinde 6 gün kala da kaset testte gördüm çizgiyi, adetten hemen sonra yumurtlama görmüş olabilir
buketdeniz19 selenhuseyin Emin konuşmadım kendi fikrimi söyledim herkes fikrini açıkca beyan etmekte özgür ya sende kendi fikrini arkadaşın testin altına yapabilirsin bana yorum yapmak yerine çünkü herkes testin altına yorum yapmış 😌
Nur_58 hilalaselll4 yapamadım ki 🤦🏻♀️ görsel ekle ye basıyorum parantez çıkıyor sadece anlamadım nasıl yapılıyor 🥲
Nur_58 ikibalannesiii pazartesi günü yine test yapıcam evde ondan sonra eşime söyleyeceğim Salı kan veririm artık ☺️
Nur_58 acelyademir bende ilk defa yükledim az önce oldu bende Ana sayfadan sol üste bas orada fotoğraf yükle diyor seni başka bir sayfaya yönlendiriyor Oraya fotoğraf yükledim sonra onu link haline dönüştürdü kopyaladım ve buraya yapıştırdım ☺️
acelyademir Çok teşekkürler @Nur_58 :) çok tebrik ederim sağlıkla al kucağına darısı hepimize sağlıkla aminnn
Nur_58 acelyademir amin teşekkür ederim sizinde gözünüz aydın bence bebek var 😍💐🧿 çizgi silikte olsa belli oluyor regliniz geçti mi ?
acelyademir Sizce varmı testi ilk yaptığım yani ilk 5 dakikada belli belşrsizdi aşırı silikti. Sonrasında 12-13 dk da bu şekilde kaldı
acelyademir nevinbulyaman ya gerçekten varmı sizce aşırı mutluyummm şuan Allahım razı olsun darısı isteyen herkesin başına sağlıkla huzurla dua edeceğim hepinize kan ile netleştiricem ♥️🥰🥰