Adkut canım ben adetime 6 gün kala yaptım çok çok silik çıktı 3 gün sonra tekrar yaptım daha belirgindi sonra zaten birdaha yapmadım ve 10 gün sonra hastaneye gittim ikizdi. 6. Haftama kadar ikizdi 8. Haftada teke düştü kesenin biri kayboldu hiç kanama vs yaşamadım şuan 11 haftalık devam ediyor gebeliğim.