Ozlemzeynep bir süre az az yükseldi sonra kanamam geldi canım. Tekrar 5 e düştü değerim. Dr önce kimyasal gebelik dedi. Kanamam 10 günü geçince tekrar dr a gittim bu defa 19 a çıkmış beta. Dış gebelik dedi. Değer hala sıfırlanmadı, şu an bekliyoruz 2 doz da iğne oldum..hayırlısıyla bir kurtulsaydım şu durumdan..