melankolik34 Bende bugün yaptım bir sat önce nelere dikkat etmem gerekiyor inşallah yapanlar ve bende olumlu sonuç alırız
duyguduygu_ melankolik34 bende çatlatma ignesiyle ikizlere hamileyim doktorun verdiği ilişki saatlerine çok dikkat edin stres yapmayın
melankolik34 duyguduygu_ saat vermedi iğneden sonra yap bir gün bekle yine yap sonra gün aşırı ilişki demişti ama
duyguduygu_ melankolik34 ben iğne olduğum günü değerlendirdim en önemlisi iğneden sonraki iğneyi olduğun aynı saatte yapmak
duyguduygu_ melankolik34 evet jgneden sonraki gün aynı saatte olması çok önemli ben iğne gününü de değerlendirmiştim
nunusunbloguu @melankolik34 inşallah canım 🙏🏻 bana doktorum özellikle 24 ve 36.saatleri değerlendirin sonrasında 2 günde 1 ilişki dedi
melankolik34 nunusunbloguu iğne olduktan sonraki günü değerlendir sonraki gün yapma cuma bugün iğne yaptın yarın ilişki pazar yapma pazartesi ilişki sonra gün aşırı dedi
melankolik34 duyguduygu_ bugün de değerlereyim ozaman öyle mi siz ilk seferde mi bu şekilde hamile kaldınız iğneyi ben 6 da vurdum akşam yarın 6 da değerlendirmem mi gerekiyor
duyguduygu_ melankolik34 evet ben ikinci ignemde hamile kaldım evet yarın alti da çünkü iğneden yirmi dört saat geçmesi lazım çatlaması için ama siz doktorunuz nasıl dediyse ona uyun
nunusunbloguu @melankolik34 evet ben 15 ocak 21 de vurdum 16 ocak 21 de değerlendirdik bir de 36.saatte değerlendirdik sonrasında gün aşırı oldu bakalım hayırlısı olsun
melankolik34 duyguduygu_ doktor ertesi gün aynı zamanda yap dedi saat vermedi ben saatine dikkat edeyim teşekkür ederim umarım güzel sonuçlar alırım
Edalptekn 1Sevgiiii hayır hatta regli olucak gibi hissediyorum çok sinirlerim bozuk ağlıyorum sadece çok duygusallastim senin
nnur20 Ben 13 ğncü gün 19 betayla öğrendim 2 günde artışım oldu düzenli gögüslerimin yan tarafları acıyordu koltuk altı kısmı ordan da anlamıştım