nunusunbloguu @winniandfriends benim de kasık ağrısı ve sık idrara çıkma var şu an ama boş yere de ümitleniyorum diye korkuyorum valla nasıl bekleyeceğim bilmiyorum yaa🥲
fatma_424 mystery94 inşallah yükselir inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım
nunusunbloguu @mystery94 bence daha erken canım yükselir inşallah benim hep <1.30 olarak çıkıyordu 2 çıktıysa yükselecektir bencee
mystery94 nunusunbloguu gerçekten mi :(( ay doktor bide 28 inde yap dedi ya erken yapma diyodu inş öyledir
nunusunbloguu @mystery94 aa benimle aynı daha erken bence test için biraz daha bekle kuzum içini ferah tut
duyguduygu_ nunusunbloguu bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım şu an ikizlerimi bekliyorum inşallah sizinkide tutmuştur ben iğneden sonra on dördüncü gün kan vermiştim çıktı hemen sonuç
Niless45 winniandfriends bende 12 ocak 16:00 da çatlatma iğnesi vuruldum sabırsızlıkla bekliyorum test yapmamak için zor duruyorum 3 gündür midem bulantım ve kasık ağrım var
nunusunbloguu @duyguduygu_ yaa sağ salim kucağınıza alın inşallah bebişlerinizi 🥰 amin inşallah dua edin hamilelerin duaları kabul olurmuş 🥹❤️