Edalptekn 1Sevgiiii hayır hatta regli olucak gibi hissediyorum çok sinirlerim bozuk ağlıyorum sadece çok duygusallastim senin
1Sevgiiii Edalptekn benim bel ağrım var ama şiddetli değil arada kasık ağrısı girp çıkıyor. Sıkmayın canınızı illaki belirti olacak değil
fatma_424 Edalptekn kesinlike kendinizi strese sokmayın bende hamileyim ve belirti aynıydı inşallah hamilesinizdir ve sağlıkla kucağıza almayı nasip eder dua edin karnızı okşayarak ayetel kürsi oyun
nunusunbloguu @Edalptekn yok yapmadım şu an iğnenin etkisiyle yalancı pozitif çıkabilir o yüzden doktorum reglinin gecikmesini bekleyeceğiz ondan önce test yapma dedi şu an reglime 6 gün var ama nasıl dayanacağım bilmiyorum belki 2 gün kala yaparım🥲🥲
duyguduygu_ mystery94 ben iğne gününün akşamını ve iğneden sonraki güne çok dikkat etmiştim ondan sonra bir gün boş bir gün dolu dikkat ettim
nunusunbloguu @Edalptekn yaa o zaman etkisi geçmeye başladı demek ki iğnenin zaten vücuttan tamamen atılması 12-13 gün sürüyormuş burada yazılanlara göre. Bide siz benden önce yapmıştınız benim daha silinmemiştir o zaman 🥲 sizin beklenen adet ne zaman
Edalptekn nunusunbloguu valla kestiremiyorum ki şöyle oluyormuş iğneden sonra 14. Günde regl gelirmiş
mystery94 duyguduygu_ hmmmm bende iğnenin 24. 36. Saatine dikkt etmiştim şuan bel ağrım çok arttı bugun kasık devam ediyo
fatma_424 mystery94 inşallah yükselir inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım
mystery94 fatma_424 yaa canım inşşş 2 çıktı işte 31 inde regli olmuştum en son doktor 28 in de ver dedi yükselir mi diye merak ediyorm :(
fatma_424 mystery94 yükselir inşallah kalbinizi bozmayın karnızı okşayarak ayetel kürsi oyun rabbim hayırlısını kolaylıkla nasip eylesin inşallah
Edalptekn fatma_424 ya inşallah bilmiyorum artık çok yoruldum günde 3 test yapıyorum iğne etkisimi emin olamadım dayanamıyorum 🥲 dua edin sizde hamilelerin duası tutarmış 🥹
mystery94 duyguduygu_ canım işte bugun verdim 2 çıktı ama doktor 28 inde ver diyo ondan dedim artar mı diye