12 ocak akşam saat 20:00 de çatlatma iğnesi oldum. Ara ara hafif kasık ağrılarım oluyor sanki regli yaklaşıyor dönemindeki gibi. Dün akşam ilk defa silince peçeteye açık kahverengi akıntı geldi. Aynı şekilde akıntı bu sabah da gelin peçeteye. Doktorum bugün test yapabileceğimi söylemişti ama ben ancak yarın sabah yapabilirim. Yarın sabah yaparsam doğru sonuç alır mıyım bir de bu kahverengi akıntı ne olabilir. Birde göğüslerimde sadece dokunulduğunda bile acı hissediyorum. Ama bu yaşadıklarım iğneden dolayı mıdır bilen var mı