vanilya_kokusu_ bende artık her an olmaya başlamıştı, yolda yürürken, gece uykudan uyandığımda, biraz hızlı yürüsem veya telefon çalsa kim aradığını görene kadar 😄 o an konuşmak istemediğim biri arıyorsa açmam ve neden aradığını öğrenene kadar devam ederdi çarpıntım. Ama ilaç kullanmaya başladığımdan beri baya iyiyim çarpıntım yok denecek kadar azaldı şükür