vanilya_kokusu_ benimde ilk hamileliğimde başladı böyle, azıcık kalabalığa girsem, biraz gürültü olsa bile etkileniyorum. Hep bir şey olacak korkusu oluyo. Kalp ritmim de çok hızlı. Bana onun için de bir ilaç verdi doktor. Ay o mükemmel valla lustralden daha iyi. Onu içince asıl aşırı sakinleşiyorum dünya yansa umrumda olmuyor 😄 ama böyle uyuşturup aptallaştırmıyor da düzenli kullanım zorunluluğu da yok, keşke sana da verselermiş. Böyle yaşamak çok zor çünkü çok iyi anlıyorum 🥺 bir de evde bir çocuğum var tüm bakımı bende, hamile de olunca ekstra korkuyor insan ilaç kullanmaya. Ama hiç olumsuzluğunu görmedim bence iç eğer doktor yazdıysa