ipek2511 Sssssyyyy yok en başından beri varsa da farkedilmedi 34.haftada farkedildi şu an takip ediliyor 38. Haftada, genetik sıkıntılar diyelim henüz bi netlik yok
Sssssyyyy ipek2511 Rabbim şifa versin hiç biri yoktur inşallah sağlıkla kucağınıza alın . Dideral iyi geliyor mu bu arada çarpıntınıza ben sabah alsam da akşama yine oluyor
birmeftu vanilya_kokusu_ kalp çarpıntınız nasıl oldu kaç haftalıkken başladı nasıl bir çarpıntı bende de oluyor kafayı yicem
vanilya_kokusu_ birmeftu kafayı yemememk eldemi böyle kalbim çok hızlı atıyordu sesini duyuyordum 6 haftalık Ken başladı maalesef
birmeftu vanilya_kokusu_ sürekli mi oluyor benim de oluyor öğlen uyumak istediğimde özellikle geçiyor geri başlıyor berbat doktor normal dedi ama çok rahatsız oluyorum kardiyoloji gideceğim
sinemcoskn 12 senedir kullanıyorum. Halada hiç bırakmadan kullanıyorum. İçini ferah tut. Kullan. Kendine eziyet etme. Korkulacak bi ilaç değil lustral.
sinemcoskn Sssssyyyy şuan hamileyim emzirme döneminde içebilir miyim diye psikiyatri dr umla konuşucam. Sorduktan sonra size söylerim.
birmeftu vanilya_kokusu_ benim komşumun annesi son 2 çocuğunda hep ilaç kullanmış gebeyken ve emzirirken var diye biliyorum
birmeftu sinemcoskn ben gebeyim ilaç kullanmak istiyorum ama çok korkuyorum sizin beneğiniz sağlıklı mı ilaca kaçıncı haftada başladınız acaba