vanilya_kokusu_ bence kullanmayın. İleri vadede ciddi sıkıntılar çıkaracagı söyleniyor. Antidepresan özellikli ilaçların bipolar bozukluk, otistik,şizofreni gibi durumların tetikleyicisi olabileceğini dinlemiştim. Değil gebeyken kullanmak hamile kalmadan mümkümse en az 6 ay önceden kesilmesi tavsiye edilendir. Ben size daha pratik bişey önereyim. Kesinlik kazanmış bir çalışmadır. Ofelya cabral sitesinden bakabilirsiniz. Panik atak cd leri var. Kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim🙏🏻 ömür boyu kurtulma ve başetmeyi %99 öğretiyor. İlaçsız olması gebeliğinize ve emzirme sürecinize çok faydalı olacaktır. Şifa olsun inşallah🤍