Kızlar bişey sorcam size 3 Aralık’ta doktor vermişti bana kulanmadim cesaret edemedim o sıralar iyi oldum ama namaz kıldım dua etim iyi geldi şimdi benim panik ataklar geri geliyor ya 30+3 um erken doğum riskim olduğundan beri atak geçiriyorum gene doğum doktorum onay verdi icmeme başlama imkanım varmı şimdi zaten onay vermiştiler bide aranızda kulanan varmı iyi gelfi mi size hastaneye gidince bile atak geciriyirum doğum zamni napacam bilmiyorum uan etkileri çok kötü mü bide ☹️🥹 ilk 6 gün yarım sonra tam 50 mg vermiş