ela1128 gunes111 hayır freely diye bir marka ile yaptım çok silik çıktı sonrasında gidip awox alıp geldim net çıktı
Rumusugur Bebito284 canım belirtilerin varmıydı günün geçmişmiydi bu arada hayırlı uğurlu olsun allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı bizlere olsun
eabilin6 Bebito284 kan testi vermen lazım kese hemen görünmeyebilir kan değerin arttıkça sağlıklı gebelik olup olmadığı anlaşılır 🥹
Bebito284 Rumusugur kan vermeye gidicem umarım pozitiftir ve 8 yıl sonra tekrar masip olmştur banada rabbim tüm isteyenlere içinde banada nasip etsin inşallah 🥰
Bebito284 Rumusugur aslında kasıklarmda biraz regl olucak gbi agrı vardı ama daha kesin değil kan vermedm sınuc neyse sizinle paylaşıcam
ela1128 gunes111 hayır uygulama ile takip ediyordum 4 ay önce kürtaj olmuştum olmuyor diye çok üzülüyordum hatta bu ay tam yumurtlama gününü kaçırdık yumurtlamadan bi gün önce bi gün sonra oldu ilişki yine de tutmuş
ela1128 gnsb ben bir tane eczaneden almıştım geçen gittim yine ordan aldım hatta 2 tane alacaktim 1 tane kalmıştı 1 tanesini de başka bir marka aldım yapmama gerek kalmadı awox gösterdi
duygunisa ela1128 siz adeti ikincide tekrar gün içinde mı yaptınız bende yaptım bu marka silik çıktı ama emin olamadım daha 4 gün var ikinci testi yarın deneyeceğim
ela1128 duygunisa evet freely testi yaptım çok silik çıktı sonra gidip awox alıp hemen denedim net çıktı 2 çizgi ve o kadar da az idrarla denedim ki adetim 3 gün gecikmişti
gulcin_glgc Kızlar benimde bu gün adet olam lazımdı olmadım gögüslerim ağrıyor awox hafif silik çizgi çıktı sizce
gnsb ela1128 internet den almaya vaktim yok eczanede de satılmıyor sanırım bizim burda siz hangi şehirdesizni
duygunisa ela1128 bende gecikme yok canım daha 4 gün var yarın sabah erken gebelik testi yapcam tekrar inşAllah bende hamileyimdir 🤲🥰🌸