ela1128 Bebito284 benim az önce böyleydi sonra gidip başka bir erken gebelik testi ile yaptım net çıktı önce yaptığım çok silik çıkan freely net çıkan awoxtu başka bir markayla deneyebilirsiniz
duygunisa ela1128 siz adeti ikincide tekrar gün içinde mı yaptınız bende yaptım bu marka silik çıktı ama emin olamadım daha 4 gün var ikinci testi yarın deneyeceğim
ela1128 gunes111 hayır freely diye bir marka ile yaptım çok silik çıktı sonrasında gidip awox alıp geldim net çıktı