Bebito284 Rumusugur kan vermeye gidicem umarım pozitiftir ve 8 yıl sonra tekrar masip olmştur banada rabbim tüm isteyenlere içinde banada nasip etsin inşallah 🥰
Bebito284 Rumusugur aslında kasıklarmda biraz regl olucak gbi agrı vardı ama daha kesin değil kan vermedm sınuc neyse sizinle paylaşıcam
mehin1 Merhaba bakarmisiniz eczaneden aldım və yaptim regle 3 gün var ama dün kahverengi leke oldu ve bitti bu gün yaptim şunu