Mervemehr Meryemabf ben ekstra panik bi insanım beni tanısan inan anlardın. Allahtan daha doğumuma var daha bugün 11 hafta oldu. Burda yazılan güzel şeyleri okuya okuya kendimi doğuma hazırlycam inşallah😊💜
Damla1212 Arkadaslar bnm ikinci hamileligim ilkinde bnde ikinmakta zorlandim yine zorlanirsam korkuyrm ikinciler de ikinma kolay olur dikis atilirmi yine
Haticeebasyoll Meryemabf afedersiniz utanarak soruyorum ama 🙈 benim normal dogumdan en cok korktugum bir sey de büyük tuvalet yapmak oluyormu öyle bi kac kisiden duydum ama insallah olmaz cok utanc verici birsey cunku ☹
Mervemehr Meryemabf ay ne güzel ben sizi daha ilerki hafta sandım niyeyse. Beraber öğrencez cinsiyetleri herşey çok güzel olur, bebekler sağlıklı olur inşallah😊
Meryemabf Mervemehr Yok daha yolun başındayız canım geçen sene bu zamanlar hamileliğimin sonuydu şimdi başı 🤦🏻♀️ Senin ilk çocuk mu ? Muhtemelen aynı haftawlarda öğreniriz ben çok merak ediyorum cinsiyeti bu son üç dört gündür acayip
Mervemehr Meryemabf benim ilk hamilelik nisanda 1 sene olcak evleneli. Herşeyi yeni yeni öğreniyorum işte. Sora sora, tecrübe ede ede. Bi kaç gündür annemde kalıyorum. Biraz düzeldim. Çok kötüydüm kusuyodum yatıyodum sürekli. Yarın da 2li teste gidicem işte.
Rabia12 Efo valla canm benimde ikinci gebeliğim ilk normal doğumdu bebeğin çıkması öyle sandığınız kadar uzun sürmüyor kafa bi inmeye başlasn iki dakıka yani gerisi onu çok kafaya takma
Mervemehr Meryemabf bilmem ki doktor yapalım dedi ben de yaptırdım ilk hamilelik herşeyden bi haberim 😊
hunilimom Meryemabf canım o kadar kıymetli ki normal doğum yapabilirmiyim edebilirmiyim diye düşünüyorum sezeryan istemiyorum ve kendimi ne olursa olsun normal doğum diye sartladim kafamda acimicak herşey güzel olucak gibi burda ıkınmak önemli diyorlar nasıl birşey yapabilirmiyim diye hep düşünüyorum doğum nasıl baslar anlarmiyim hep bunlar var aklımda
Meryemabf hunilimom benim canım da çok tatlıdır ben yaptıysam herkes yapar 😬 tabiki anlarsın ilk doğumda bu düşünceler çok fazla oluyor ama doğuracağın zaman kesinlikle anlıyorsun merak etme 😊
Dilaam tesbihlibebek su gelmediği ve bebek hareketlerinde sorun hissetmediğin sürece evde cekmeni tavsiye ederim ama tabi su geldiyse doktor da bir yere kadar bekleyebilir benim sunşyle bir bucuk gün sürdü ama su falan gelmedi onlar patlattılar
tesbihlibebek Dilaam ayyy kıyamam ya 1 buçuk gün suni sancı verdiler yani iyi dayanmışsın helal ve doktorunda iyiymiş ki 1 buçuk gün beklemiş benim rastladıklarım 8-9 saat suni sancı verip doğmadıysa hemen sezaryen 😞