Meryemabf 36 haftalıkken kontrole gittiğimde ben fazla kilo almamışım bebek de 2350 den 2.500 olmuş 1 haftada doktor normal doğuma göre kilosu ideal ikinizin de dedi de ben normal doğum dan korkum yok ama küçükken doğuştan kalça cıkıklığı yaşamısım eskiden para pul yokmuş doktora götürmüşler röntgen de belliymiş çıkık oldugu ama doktorlar bişi yapamamış sonra mahalleden biri Bi çıkıkçı var oraya götürün demiş çıkıkçı dede iyi etmiş beni annem dizinden ameliyat olduğunda refakatciydim orda Bi kadın aman kızım normal doğum yapma benim gelinim de sen gibi doğuştan kalça cıkıklığı varmış normal doğum dan sonra tekrar cıktı ameliyat oldu cok zor oldu büyükken diye korkutmaz mı beni bende doktora söyledim kadın doğumcu korkulacak bişi yok biri öyle olmuş diye sende öyle olcak değilsin ama soru işareti varsa ortopedi ye gönderym dedi gittim durumu mu anlattım o doktor da çıkıkçının iyi ettiğine inanmadı şimdi röntgen çektiremem sana hamilesin dedi var röntgenm dedim çekilmiş çıktığı belliymiş bebekken dedim ameliyat oldun mu dedi yok dedim ameliyat olduysan küçükken normal doğum önermezdim tabi ama olmamışsın dedi çömel kalk dedi yürüttü bişi yok doğumdan sonra çekeriz röntgen dedi gönderdi yani tek korkum doktorlar ne kadar bişi olmaz dese de normal doğum yapsam sonra o ıkınma sonrası cıkıklık olcak gibime geliyor o yüzden korkym ☹️🙁