tesbihlibebek Dilaam ayyy kıyamam ya 1 buçuk gün suni sancı verdiler yani iyi dayanmışsın helal ve doktorunda iyiymiş ki 1 buçuk gün beklemiş benim rastladıklarım 8-9 saat suni sancı verip doğmadıysa hemen sezaryen 😞
Tatar59 tesbihlibebek evet allah korusun sancı bekleyelim derken bebegin oksijensiz kalma ihtimali olabilir. Riske atmamak gerek
Mervemehr Meryemabf bilmem ki doktor yapalım dedi ben de yaptırdım ilk hamilelik herşeyden bi haberim 😊
Mervemehr Meryemabf yapmadı ben de sormadım ya. Çok erken yanlış bişey dicek şimdi, bizimkiler uçucak isim kıyafet bilmem ne. Herşey net olsun istiyorum beklerim zamanını ben sabrederim. 😊