Meryemabf Bir iki ay mi😳 Ah bacim.. Ya iyilesiyosun bi hafta fln suruyo. Sorun acisi degil de tuvalet sorunu.. bilmiyorum sen de oylemiydin ben kabiz olmustum dikislerim yirtilcak korkusundan buyuk tuvaletim geldigi halde tutuyodum. Dikisler iyilesince rahatladim bide haliyle yaniyodu kucuk tuvalette o birak skintiydi.. Askinda doktorum dedi o dikisler bi tuvaletle yirtilmaz ama oiskokojikmen iste... Canim avrupada turkiyedeki gibi degil. Secebiliyomusun orasini bilmiyorum ama sezeryandan sonra her hamilenin ki gibi eger skinti yoksa normal dogum yapiyosun. Belirli bi senesi var tam bilmiyorum ama bizim burda hatta normal dogum yapmalisin her anne gibi...