Deletedmom123 Yprkk 15+2 doktora dün gittim cindıyeyi için iki üç hafta bekle dedi ayaklarını dolamış keyifçi dedi 🧿😂😍 ama yuzunu gosteryor 🙏🏻☀️🤲🏻🌸☘️
feyzaa34 Ben 13 haftalığım. Hamile olmadığını bilmeyenler çok güzelleşmişsin diyorlar erkek bebek olunca güzel olunurmuş ama deli gibi kız bebek istiyorummm😭❤ tabi allaha sukurler olsun onu bana verdi cinsiyet farketmez ama ama kiz bebeklere karşı ilgim çoğaldı
feyzaa34 Eylulmom hahaha bende başagim canım bebisimde dogumu 19.09 görünüyor ama muhtemelen 38 haftada fırlasam bile yine başak olucak 😂 neden bebeğinin başak olmasını istedin anlatsana 🤔 ben burcumdan memnun değilim cok safım cocugum cingöz olsun isterdim
Eylulmom feyzaa34 eğer ki kızım olursa eylül ismi koymak için küçülügümden beri eylül ismini çok seviyorum bende eylülde doğduğum için bide eylülde evlendim herşeyin başlangıcı olduğunu düşündüğüm için 😍
Seyoss Bizde 12+5 olduk bir hafta önce kontrolüm vardı küçük diye tahminde bulunmak istemedi iki haftaya belli olur dedi bugün kontrolüm var görmezse haftaya belli olur inşallahartık 😄 babası çok sabırsız sizinde öyle miydi kızlar kızım oğlum diye sevmek istiyorum artık diyor 🤗
Seranne Seyoss Bizde de var dı canım o durum hakkımızda hayırlısı 🧚🏻♀️Gönlümüzden geçen olur inşAllah sağ Salim oldun da 😇bizde severken kızım oğlum diyoruz😂bugün 12+2 üz kontrol var bakalım doktor bişey der mi. ☺️
feyzaa34 Seyoss canım ben sanmıyorum ama yaa biz varya 5 eylül gibi doğururuz 😂 yani içime doğuyor 😊😊😊 aman sağlıkla gelsinde ☺❤😘
Seyoss feyzaa34 benimde içimden Eylül'e girince sancılar kendini yavaş yavaş gösterecek gibi geliyor hadi hayırlısı 😄
elifvefa 14 e girdim bende. İlk gebeliğim.Doktorum hiç birşey söylemedi. Hep içime erkek doğuyor ama kız istiyorum ve rüyalarımda kız bebek gördüm. Sağlıklı olsun da hiç fark etmez kız olmuş erkek olmuş.
SuleSuleDeniz Yprkk 13+2 olduk bizde😇 bugün kontrolümüz war cinsiyetiyle alakalı illa bişe söyler diye bekliyorum çok heyecanlıyım çoookk aslında şu an memlekette annemlerin yanındayım eşim Nisanda gelcek yanıma o zaman birlikte gider öğreniriz diyodum ama bekleyemicem daha fazla artık bişeyler almak istiyorum yada "oğlum" weya "kızım" diye hitap ederek konuşmak istiyorum 😄bu yüzden daha sabredemedim öğrenip belki de eşime söylemem sürpriz yaparım bilmiyoruuuuummm çok karışık çok heyacanlı 😇😇😇
Seyoss Seranne evet ya şimdilik bir kızım bir oğlum diyorum bekarken erkek bebeklere kolay kolay ısınmazdım sevemezdim şimdi bir oğlan bebek görüyorum ağzım kulaklarımda evlat ne demek yavaş yavaş anlıyorum 🤗kız bebeklere zaten hayranim yani her türlü çok mutlu olacağım sağlıklı bebişlerimiz olsun yeter ki bu önemli 🤲
CnsyeniHamile Yprkk 13+2 yiz bizde yarın ikili sonucu almaya gidecem benim doktorum kız dedi %95 değişme durumunu burda çok okudum bekliyorum 16. Haftayı bakalım 🤔
Seranne CnsyeniHamile Canım ben e- nabızdan baktım down testi için 335.2 sonucunu vermiş bişey anlamadım bugün doktora gidecek ama acaba anlayan var mı kozlar aranızda🤔
CnsyeniHamile Seranne maalesef ben tecrübesizim bende hastanenin int sayfasına bakayım hiç aklıma gelmedi
Seranne CnsyeniHamile hiç bilmiyorum az kaldı hastaneye gidecek şimdi bakayım hayırlı haberlerdir inşAllah🤔ama dur bakayım senin daha gitmene çok varsa benim ebe arkadaşlarım var üniden olmadı atarsın onlara sorarım canım merakta kalma😘
Seranne CnsyeniHamile cano bak tahlillere git ama tarihine dikkat et filtrele kısmından o günkü değerlere bak sadece bende tek sonuç görünüyor ve onu da anlamıyorum doktora gidecez diye kimseye göndermedim arkadaşlarıma yani