Yprkk soğumuşsundur başaklardan o zaman 😂
Ama cidden güzel bi burç kendimde başağım çok ılımlıyımdır dikkatli ve ayrıntıcıyım kendimi kontrol edebiliyorum bu yüzden hatalardan kaçınabiliyorum. bekarken ya kova ya da Başak burcu bi çocuğum olsun isterdim evlendikten 3 ay sonra hamile kalmak istiyordum o yüzden ama hayat yengeç nasip etti 😂 olsun sağlıklı olsunlar ♥️