55 gün önce doğum yaptım spinalle aşırı konforluydu yani genel anestezi zaten normalde riskli bir anestezi uyanıncada çok fazla ağrı oluyor o yüzden kesinlikle spinal diyorum
Ayrıca Doğumdan hemen sonra bebeğimle ilgilendim ve doğduğu an bebeğini görmek o ana şahit olmak çok çok güzel pişman olmazsın😊