bohembircadi crknordk Bebeğe geçiyor bebeği etkiliyor diyorlar ne kadar doğru? Ben de genel istiyordum da
Mutlu_Bir_Anne3 sevdaa3 ilk doğumumda mecbur sezaryen olmuştum. Bari spinal olsun da göreyim demiştim, spinal olmuştum. İkinci de öyle istiyorum. Genelden korkuyorum uyanamam diye, narkoz beni çok etkiliyor. Bir de bebeğim çıkarken görmek istiyorum
ilaydaa1907 Peki epidural mi spinal mi epiduralde spinale çok benziyor ben ilk doğumda spinal oldum arkadaşım epidural oldu süreçlerimiz çok farklıydı onda boyun baş ağrısı olmadı doktoruda kahve iç vs demedi bende çok şiddetli ağrım olmuştu sürekli elimde kahveyle geziyordum 2. Sezeryanımı olucam çok kararsızım oyüzden
cdss ilaydaa1907 bence bu ağrı vs kişiye göre değişiyor ben spinal olduğum halde hiç baş ağrısı yaşamadım çıktığım gibi kahve çikolata yedim içtim
Havin49_ ilaydaa1907 ben spinal oldum hiç kahve fln da içmedim hiç ağrı da çekmedim şisevdiğim için evde bi bardak içiyorum
cdss sevdaa3 inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız hiç korkmayın tek düşündüğünüz bebeğiniz olsun 🥰
zeynepkazgann badeninkardesi benimde panik atağım var ağlayıp duruyorum şuan bile ağlıyorum yazarken iki hafta sonra allah nasip ederse olcak ama aşırı korkşorum spinalde o dikme sürecinde filan atağım tutarsa diye korkuyorum genel anesteziden de uyanamazsam diye korkuyorum
Ayca517 sevdaa3 2020 de spinal oldum cok sukur iyi gecmisti umarim bu yaza tekrar dogumumda yine oyle olurum diye dusunuyorum rabbim hepimize saglikla kolaylikla cabucak ayaga kalktigimiz dogumlar nasip etsin🤲🤲
zuloss sevdaa3 ben spinal yapıp uyusmayınca genel anestezi yaptılar bu bebeğimde de genel anestezi istiyorum ya karnımın yarılmasını görmek hissetmek istemiyorum
daisymom_99 zuloss neden uyusmadunuz acaba iğne mi girmedi ya ben kilokuyumda o yüzden korkuyorum iğne girmezse felan diye😑
Gamzecnar Benimde ilk dogumum 2020 yılında genel anestezi ydi özel deydi ıkı günde toparlanmıstım sımdı Şubat’ta tekrar dogumum var bu sefer devlette ve doktorum spinal olucak dıyor bende spinal sen korkuyorum bakalım inşallah saglıkla kucagımıza alırız bebıslerımızı
hulyasya87 Epidural miss gibi mis 🫠 Hiç korkmayın ben okadar güzel bir doğum yaptımki hiç unutumam. Müziğimi açtırdım keyifli keyifli kızımıb doğumunu izledim . Hiç acı hissetmedim ne belime iğne yapılırken ne doğumda . Zaten başlamadan once uyuştuğundan dr un emin olması lazım . Şoyleki ayagınız karıncalanır ve elinizi dolaştırırsınız ya aynen oyle birşey oluyo ama asla acılı sancılı birşey değil
Pinaargunes sevdaa3 spinal yapmıştım aşırı rahattı herkese tavsiye ederim , kolay doğumlar inşallah herkese🥹🌺
aysgl330633 sevdaa3 ben bi ay önce genel anesteziyle oldum bildiğiniz uykudan uyanmak gibiydi odaya bi geldim bebiş beni bekliyor ama o anı yaşamak da isterdim çıkardıklarımda görmeyi filan sağlıklı olsun da siz bilirsiniz
atesvesu daisymom_99 iki spinal aneztezi sezeryani geçmişim var kilolu gebe kaldım iğne çok kolay girdi belime