sevdaa3 ilk doğumum genel oldu fakat birkaç sorum olacak , spinali deneyimlenmediğim için yorum yapamayacağım ama genelden çıkıp nasıl memnun oldunuz , genelden çıkar çıkmaz gözünüzü açıyorsunuz ve bütün acılar sizinle , müthiş bir acı , kesik acısı , düşünün 5 dk önce içeride karnınız yarıktı , spinal olanlar hissiyatın gelmesinin 4-5 saati bulduğunu söylüyorlar , zaten acının en yüksek olduğu süre bu süre , bilemiyorum yani , ben bu sefer spinal olcam gibi , ha spinalden de korkuyorum ama yapacak birşey yok.