fatmaa0661 hiç korkmayın 40 gün önce ben de yaptım başıma ne geleceğini bilmediğim için çok korkuyordum ama hepsi boşunaymış 5 dk içinde bebeğinizi görünce korku stres hiçbir şey kalmayacak zaten acı vs hissetmiyorsunuz bile , asıl sıkıntı ameliyattan sonraki kalkma sürecinde bence