30+5 den selamlar benimde 28 haftalıkken bi erken doğum riskim oldu bu hafta hastane çantamı hazırladım yıkadım ütüledim ne olur ne olmaz diye. Nst çok erkek haftalarda girdim bu hafta da girdim sancı yok suanda. Göğüs pompası alayım mı almayım mı çok düşündüm ama süt gelmesi için de çok gerekliymiş bebeğin çenesi ilk zamanlar güçlü vcekim yapamıyormuş alcam sanırım bende az kaldı sağlıkla alalım bebislerimizi ins