Ceren04 Sohbet edelim anneler nasıl gidiyor son aylarımız çok az kaldı nasılsınız iyimisiniz hazırlıklar bitti mi 🐣🥹🙏
Busraaaakkk Ceren04 31+5den selamlar, eksikler bitmedi tabii ki. Daha alınacak bir sürü şey var. Cuma günü çalışır raporu alacağım 35e kadar çalışmayı düşünüyorum izin zamanı kalan eksikleri tamamlarım inşallah. Son aylara gelince bi tedirginlik, bi korku heyecan bastı sizlerde de var mı bilmiyorum kızlar. Sen kaçınca haftandasın canım eksikler bitti mi? 🥹
Mege_Adanisa Ceren04 Ceren04 hastane çantamız hazır ama daha beşik bebek arabası alınmadı önümüzdeki ay nasipse onu da halletçez bel ağrısı kalça ağrısıyla yola devam hayırlısı ile gelsinler inşallah 🙏 30+3 olduk doğum tarihimiz henüz belli değil mart ortası diye tahmin ediyorum bakalım 🥹🌸
Petibor 29+1 den selam, 10 kilo almışım ühü 🥲 sezaryen olacağım için nisan başı beklenilmez, mart sonunda bebiş gelir. Daha eksikler bitmedi, hafiften ağrılar başladı. Sizde durumlar nasıl 🪻
Anensinkuzusu_35 Petibor 30+5 iz uykusuzluk oluyor sağ kol uyuşması +korku ve heycan ikinci gebeliğim ☺ yavaş yavaş hazırlıylrum herşeyi daha herşey tam değil çoğu tam 😁zaten kız çocuğu buda ikide kız ondan kalan eşyalar var o yüzden hazır sayılır gibi birşey 😁
Ceren04 Busraaaakkk ağrılar bende de var eksikler tabiki de bitmiyor ama gerekli olacak tüm eşyalar bitti heyecan dorukta geriye sadece beklemek kaldı 🥹🌸
aysunkirgiz Busraaaakkk bende seninle şuan aynı durumdayım yarın gidip çalışır raporu alıp 3 hafta daha çalışıp bırakacağım 🤗 şükür eksikler bitti odasını kıyafetlerini düzenleyeceğim
eed21 Hazırlıklar neredeyse tamam. Uykusuz geçiyor geceler. Ağırlaştım epey 31+5 olduk. Sizde nasıl durum
eed21 Busraaaakkk bitti sayılır birkaç eksiğimiz kaldı. Göğüs pompası alsam mı almasam mı diye kararsız kaldım bir süre ama alacam galiba karar verdim. Birde ufak tefek şeyler kaldı. Bitti dedikçe yeni eksik geliyor insanın aklına 😂
Busraaaakkk aysunkirgiz aslında evde de zaman geçmeyecek biliyorum ama iş yerinde artık giyecek kıyafetim de kalmadı 😬 hiçbir şeyim olmuyor 😭 (benim dertler ) 🤪
eed21 Ceren04 ben kilo almadım ama bebiş galiba büyüdükçe zorlaştırıyor benim kendi kilom fazlaydı gebe kalmadan da 🙈
Busraaaakkk eed21 Göğüs pompasını ben doğumdan sonraya bıraktım sanırım, ilk dönem gerek olmuyormuş çünkü hem de kararsızım marka konusunda da
incei 31+4 deyim 2. Gebeliğim bir kızım olacak inşallah 🤲🏻 ama çok zorlanıyorum, sürekli bir yerlerim ağrıyor. Çok kaşınıyorum. Nefes darlığım oluyor arada. Doğum sonrasının ne kadar zor olduğunu bilsem de bi doğsun artık diyorum… bazen zaman geçmek bilmiyor gibi. Eksiklerim var ama bir türlü alamadım fırsat olmadı. Eksikleri tamamlayıp doğum çantasını hazırlayacağım yoksa daha da zor olacak ilerleyen zamanlarda
Ceren04 incei evet insan ağırlaştıkça ağrılar ve çabuk yorulma arttı bende özellikle göğüslerim çok hassaslaştı normal mi acaba acı falan oluyor uçlarda herşeyim hazır çok şükür 31+4 deyim kızımı bekliyorum sadece 🙏🥹
Kristalkelebek777 incei bende aynı durumdayım 2. Gebeliğim ilk oğlum 7 yaşında 30+4 teyim ve ciddi şekilde zorlanıyorum uyku zaten yok bel sırt ağrısı nefes nefese kalma hemen yorulma herşey mevcut bende bir an evvel doğum yapmak istiyorum