icidisibiranne Benim ilk hamileğimde sağ taraftaydı kız oldu şu an ikinciye hamileyim ve yine sağdaydı yine kız 🙈
nergiss123 cerenxertan Ağrı kıpırtı seyreme falan çoğunlukla solda mesela şuan. Oğlumda da sağdaydı. Ramzi teorisi deniyor kesenin ultrasona göre sağ ya da solda olmasina. Benim o da tutmuştu ikisinde de.
ikicocukannesiii_ cerenxertan benim oğlum sağ taraftaydı şimdi hamileyim sol kasığım çok ağrıyor kram giriyor ara ara bakalımmmm
3535abc Benim ilki hep yukarda ortadaydı 2 cisi şimdiye kadar sagdaydı sola geçmiş solda hissediyorum erkek 🤗
avukatannem cerenxertan ya benim daha cinsiyet belli değil ama solda yumurta kadar kist varmış muhtemelen ondan sağda tutundu bebek bakalım erkek mi çıkacak yoksa vücuda göre mi tutunuyor bu hurafe mi 🥲🥲