melismersin cerenxertan benim kesem soldaydı ve fasulye şeklindeydi. Ama bebeğim kız 😀 hurafe bence o. O an x ve y kromozomundan biri kazanıyor 😂
deryadenizyildiz Benim kız sağdaydı şimdi benek solda ama cinsiyeti henüz bilmiyorum 2 aylık bence alakası yok ya
beyzaygun Diğer bebeğim kızdı doktor sağdan girmiş dedi cinsiyeti kızdı buda doktor soldan girmiş dedi bu arada ben sormadım doktor hep söylüyor hatta şakalaştı sol yanım dersin dedi bunun cinsiyetini bilmiyorum henüz 7 haftalık
edahanim80 cerenxertan ilk defa duyuyorum. İlki soldaydı oğlum oldu. Simdi 8 haftalık hamileyim yine solda cinsiyetini bilmiyorum ama gönlümden geçen kız
28nisan cerenxertan kese sol taraftaydı benim ama şu an tekmeleri hep sağda hissediyorum kızım olacak inşallah 🥰
aybike2212 cerenxertan kızım hep solumdaydı şimdi oğluma hamileyim oğlumda hep sağımda kızımda kese yuvarlaktı oğlumda şekli bozuk fasülye gibiydi alakası varmı bilmiyorum ama bende tuttu yani
yelizzz4 Banada doktor sagdan hamıle kalmışşsın dedı 8 haftalık bkalm ne olucak ama bence sag sol alakası yok o an x mi y mi hangisi giriyosa o olur
defnenisa cerenxertan ilk cocugum soldaydi kizim oldu suan ikinciyr hamileyim 23.haftayi bitiriyorum hep sagdaydi bana hep erkek dediler detaylida igrendim ki kizim oluyor yine yani bence alakasi yok keseyle falan
beautiful_ cerenxertan bir çok kişi yazmış şöyle söyleyeyim ilkk gebeliğimde pcos olduğum için sağ yumurtalığım çalışmıyordu sol yumurtalık ile gebe kaldım etrafımda herkes kız olacak dedi sol yumurtalıktan gebe kaldığım için sonra doktorlar cinsiyeti senin yumurtalığın belli etmez babadan gelen kromozonlar belli eder dedi ve oğlum oldu ama oğlum sürekli sağ taraftaydı ve şuan tekrar gebeyim 2 yumurtalığım da çalışıyor artık pcos da değilim bakalım şimdi ne olacak