winnie_the_pooh
Biz iki yıllık evliyiz eşim sadece bir tane altın kolye aldı takı olarak. Onun dışında telefon ve giysi ayakkabı almıştı. Ama eşim zaten para harcamayı sever kendisine de beğenirse duruma bakmaz alır istediğini. Allah için doğuma 100 bin verdi. Diş plağı takdırdım bu süreçte 110 bin tuttu o da. Ama doğum hediyesi alma demem alsın valla. Çok bir masrafımız yok zaten, az biraz borcumuz var normalde de böyle bir insan değilim ama alsın hayır demem.