gormez winnie_the_pooh valla şahsen ben güne girmişim gün parasıyla birşey alacam ve eşim takacak.. durumunu da niyetini de bildiğim için huzurluyum boyle yapacam
winnie_the_pooh beyzzsenturkkk ortak ama bütün acıyı biz çekiyoruz 😅 ben sabahlara kadar ağrıdan uyuyamıyorum. Azıcık bi elini taşın altına sokmasın mı bu erkekler 😄
beyzzsenturkkk winnie_the_pooh o acılardan sonra hediye beni maalesef kesmez😂 doğurmamış olmayı dilerdim bak 2.ye hamileyim bünye acı seviyor ki tekrar doğuruyorum😂😂
mucizemizibekliyoruzz winnie_the_pooh hediye alınması başka. Hediye istenmesi başka. Görüyorum burda hediye istiyorlar çok ayıp geliyor bana 😀
winnie_the_pooh mucizemizibekliyoruzz aa evet bak o ayrımı yapmak lazım. Sonuçta eşimin içinde geliyor almak. Ben de gerek yok diyeceğim muhtemelen 😌
3535abc Ayy kızlar doğum hediyesi bana saçma geliyor hastaneye para vercek hiç gerek duymuyorum en büyük hediye mıtlu olmak
winnie_the_pooh 3535abc arkadaşlarımın eşleri aldılar. Bana da soruyorlar ne alacak falan diye. Eşimde galiba onları görünce alması gerekiyor gibi düşünüyor 🥲
3535abc winnie_the_pooh haklısın canım işte biz insanlar herşeyi abartmayı severiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri en güzel hediye dünyanın en güzel şeyi 😇🤗👶🤲
runcet winnie_the_pooh Bebeğimiz için epey alışveriş yaptık taksitlerimiz var ben o yüzden taksitler bitince almasını istedim sıkışmanın bir anlamı yok bana göre 😊
ezgi3452 winnie_the_pooh Doğurduktan sonra beni komple masaja yolla dedim o kadar 🤭😂 Sırtımın üstünden kamyon geçsede bir rahatlasam diyenler beni anlar ahshsh