Bizde doğum öncesi baya borca girdik tadilat falan yaptırdık sonra bende izne ayrılınca maaşım kesildi ben hediye istemedim doğumdan sonra borçlar hafifleyince iphone 16 almak istedi kabul etmedim bebeğimizin daha bir sürü masrafı çıkacak ben artık çalışamayacağım diğer borcumuzda bitmedi kendini zora sokma diye doğumdan 2 ay sonra bilezik aldı onu yatırım amaçlı olarak görüyorum ben