winnie_the_pooh Ben istedim. Bir bilezik. Öyle takıp takıştıran biri değilim ama 15 yıldır birlikteyiz 11 yıldır evliyiz eşimle. Ne sevgililik,nişanlılık nede evliliğimiz boyunca hiç birşey istemedim. Oda ev için aldı ama benim için sadece bir yüzük aldı bu zamana kadar.
Bu sefer sana iki çocuk veriyorum. Evlilik yıldönümünde doğum günümde hediye istemedim ama bu sefer hak ettim dedim. Oda yapabilirsem inşallah dedi bakalım artık :)