SevgibiR Tugba2626 dua et az sancim var iki parmak nisan da geldi Dr bakınca a sonra kendi drama gitcem
IzguVeAnnesi 39+2’yim bende yalanci sanci disinda bir sey yok 41’e kadar beklemek istemiyorum bebekte 3.430 oldu Sali günü 40 olacağız doktora soylesem acaba beni dinler mi ? 😕
Meryem43 IzguVeAnnesi valla bence doktor a söyle ama ne derse akışına bırak artık bende kırk oldum beklemek istemiyorum ama burda 41 görenleri görünce akışına bıraktım zamanını bekliyorlar demek ki bebişler 😊
IzguVeAnnesi Rabiaeser Sagol canim benim ama gelen yok giden yok en azindan burda milletin dogum sancisi baslamis küçükte olsa acilmasi var var. Bizim hanimefendi hala icerde kipir kipir suyunda da bir sorun yok 😞😞
Tugba2626 SevgibiR 😱😱 allahım çok heyecanlandım ikinizde aynı zamanda yapcanız sanırım . İnş çarçabuk kolayca bitiverir sağlıkla doğar sütünüz de hemen gelir inş çokça aminn
IzguVeAnnesi Meryem43 Oyle yapicam canim mecburen en korktugum sey bebegin kilosunun artmasi sezaryan ihtimalinin dogmasini istemiyorum cok korkuyorum 😕
SevgibiR Tugba2626 bnm doğmadı ki haftasonu doğar dedi Nisan misan da geldi ama yk kasiklrm belim agriy bazen
SevgibiR Merveoz kız yeni mi dogurdun kaç saat oldu ben dogaramadim daha sancim var ama dr yatma evde bekle dedi sikilirsn burda dedi 😬 gözün aydın 💟 sıra bnde