Reyyan1310 Merveoz benim doktorum 40+3 kadar bekliyeceğini söyledi suni sancı olmazsa sezaryen dedi erken mi acaba
Merveoz Reyyan1310 vallahi bilmiyorumki ben 41 oluyorum yarın artk doğurtmak lazım dedi suyuda azalmş bebegn 3 cm de açılmam var inşallh yarına kadar açılmam olur normal sancıyla giderim suni olmam 🤲🏼
SevgibiR Merveoz oh oh 3cm iyi ztn 4 cm olunca doğum başlangıçi oluyor dedi Dr bana 4 olsa direk yatırım seni demişti bana doğar yarın yuppii😚😀😋😋😉
dryhrz Merveoz Dyg10 lütfen iyice araştırın, suni sancı almamak için elinizden geleni yapın. Şöyle ki; adaçayı , eş ile ilişkiye girmek ve bol hurma yemek çömelme hareketleri vs Doğumu hızlandırıyormuş. Araştırıp yapın derim, kendi sancımız candır :)
SevgibiR dryhrz adaçayı var evde içim mi? Ahududu diyo ama o yok bizde eş konusu da istemiyo bu saatten sonra olmaz artık dio anlattim anlamiyo,😂
Merveoz dryhrz hepsini yapıyorum suan twerk bile yapmayı öğrendim 😂😂 bakalım belki sancım gelir suniye gerek kalmz
dryhrz SevgibiR hahaha aynı sıkıntı bizde de var 😁 38. Haftadan itibaren adaçayını içebilirsiniz. Daha erken için diyenlerde var ben riske atmak istemem 🤗
SevgibiR Merveoz kız ben doguramadim eve yolladi ağrı cekiyom suni vermedi bana demek ki verseydi beraber dogurcaktik 😳😳 kaç kilo minik kuş
Gulhacolak Meryem43 39+6yım benimde 2 cm açıklık ve %60 silinmem var ama sancı Yok gelmiyor 10gundur bekliyordum bu açıklıkla 🙄