SevgibiR Merveoz kız yeni mi dogurdun kaç saat oldu ben dogaramadim daha sancim var ama dr yatma evde bekle dedi sikilirsn burda dedi 😬 gözün aydın 💟 sıra bnde
SevgibiR Tugba2626 bnm doğmadı ki haftasonu doğar dedi Nisan misan da geldi ama yk kasiklrm belim agriy bazen
SevgibiR Tugba2626 sorma bnde doğacak sandım anamı kaynnmi aldık taa gittik hastaneye herkes duymuş 😬 sabah beri ağrı cekiyom dogmuyo
Merveoz Tugba2626 doğum hikayemi yazcam arkadaşlar darısı size dualarnız ve güzel mesajlarnz için cok saolun 🤗❤️
Sareee Merveoz bnde 40 haftama gircem canım sıkıntı olmazsa 41 e kadar durcaz olmazsa suni denenecek cok zor muydu suni
Merveoz Sareee yani nasıl desem dişini sıkar bebegini düşünürsen sıkıntı olmaz bide açılman cok iyiyse yatmadan pilateste hoplayarak yürüyerek çömelp kalkarak sancılarn üstesinden gelmeye çalştm kolay degildi açıkcası ama katlandım
SevgibiR Tugba2626 valla kız bı sancım oluyor uyuyunca gidiyor 😬 Dr haftasınu dedi ama umiti kesiym bazen burda bazıları 10 saat diyo 24 saat geçti yk bebek mebek 😰
SevgibiR Merveoz kız ben doguramadim eve yolladi ağrı cekiyom suni vermedi bana demek ki verseydi beraber dogurcaktik 😳😳 kaç kilo minik kuş
Sareee Merveoz anladım canım sonunda kavuştun miniğine❤️ kilosu nasıl minyon dıyodun hatırladım kadarıyla bnimde minyon o yüzden soruyorum🙈Suan da onları yapıyorum hiç açılma var mıydı sende Doğumdan önce
Merveoz Sareee 2950 kg dogdu canım doğumdan bi gün önce 3 cm açılmam bardı doğuma gttiğimde 7 cm olmuştu
dryhrz SevgibiR hahaha aynı sıkıntı bizde de var 😁 38. Haftadan itibaren adaçayını içebilirsiniz. Daha erken için diyenlerde var ben riske atmak istemem 🤗