gzmsngl Selenay147 igne vurulmaya gidicem.biraz sonra gelirken test alicam yarin sabah yapmayi dusunuyorumm
mercanasel aakn hayırlı olsun canm kandada artışı görürsün inş. Bende dün transfer oldum bugün birinci günüm 🥰 hayırlısı inşallah
MrsKr aakn ya hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥹 darısı da tüm bekleyenlere olsun 😅 ilk tüp bebek denemeniz miydi acaba?
aakn gzmsngl bizde de bu şekilde çıkmıştı ilk yaptığımızda, erken olduğu için öyle. İnşalllah pozitiftir diyelim😊 Tüp bebek transferi mi oldunuz doğal gebelik mi?
MrsKr gzmsngl yani testinizi erken yapmışsınız ve beta hcg değeriniz henüz düşük yani tutunma yeni gerçekleşiyo bu yüzden silik çıkıyo inşallah sağlıklı bir gebelik olur sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥹
aakn gzmsngl eğer test yalancı pozitif veren bir test değilse var bence, daha 7. Günün böyle çıkması normal. Stres yapma yarin bir daha tekrarla koyulaşma olacaktır illaki.
1_prensesannesii aakn ben gününüzü beklemenizi tavsiye ederim biliyorum stresli bir durum beklemek zor ama doğru sonuç için bence bekleyip direkt kan verin