betulmommy aakn kaçıncı gün embriyosu? Bence çok erken, ben 6. Gün akşam dayanamayıp erken gebelik test yapmıştım aşırı silik çıkmıştı yok gibiydi hatta
1_prensesannesii aakn ben gününüzü beklemenizi tavsiye ederim biliyorum stresli bir durum beklemek zor ama doğru sonuç için bence bekleyip direkt kan verin
aakn betulmommy 5. Gün embriyosu, evde test yaptım silik çıktı kan versem belli olur mu diye merak ettim.
MrsKr aakn ya hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥹 darısı da tüm bekleyenlere olsun 😅 ilk tüp bebek denemeniz miydi acaba?
ilkiminannesi aakn transfer gününü saymadan 5 . Gün demi bak benim de profil de testlerim var 🌸inşallah kanda da pozitif görürüz Benim transferi saymazsak 7. Günüm
mercanasel aakn hayırlı olsun canm kandada artışı görürsün inş. Bende dün transfer oldum bugün birinci günüm 🥰 hayırlısı inşallah
aakn gzmsngl yani biraz stresli oluyor erken yapınca ama merakına yeniliyorsan yap, yapmayınca da stresli nasıl olsa 😊