MrsKr gzmsngl yani testinizi erken yapmışsınız ve beta hcg değeriniz henüz düşük yani tutunma yeni gerçekleşiyo bu yüzden silik çıkıyo inşallah sağlıklı bir gebelik olur sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥹