İlk doğumum özelde oldu . Çok çok pişmanım durduk yere sezaryene aldı bir de üstüne para verdim.
Şuan ikinciye hamileyim ve imkanım olmasına rağmen özelde doğum yapmayı hiç düşünmüyorum..
Allah korusun ama normal dışı durumlarda her branştan doktor hazır her imkan var.. özel sadece yalandan ilgi onun dısında boş olduğunu düşünüyorum.