Özeller artık sadece aldığı paraya bakıyorlar kuzu. Ben hem özelde doğum yaptım hem devlette. Özelde yaptığıma o kadar pişmanım ki anlatamam. Yazık yani o paraya. Devlette hem daha çok rahattım hem etrafım hemşirelerle doluydu. Özelde küçücük ameliyat odaları , doğumhane desen oda küçücük. Anestezi uzmanı sayılı mesela özellerde. Ama devlette ben 5 tane anestezi uzmanı ve hemşiresi , 2 tane dikişleri atması için uzman hemşire ve hem çocuk hem kadın doğum doktorumla kocaman ferah bir ameliyathanede doğum yaptım. Hemde ücretsizken bu kadar çok ilgileniyorlar. Bazılarını para sapıttırıyor kusura bakmayın. Benim bulunduğum iehir küçük ama devlet hastanesi 2 tane özel olmasına rağmen onlara on basar. Ben doğumdan çıkınca hemşireler bebek gibi baktılar bana. Mesela saat başı çocuk hemşiresi gelip bebekleri kontrol ediyor emzirmene yardımcı oluyor bu ilgi inanın evde yok. Tabi bulunduğun şehrin hastanesi de önemli. Kimi devlet hastanesi iyi değilmiş