bsya oyle gercekten ben ilk dogumumda bebegim yoğun bakıma alindi diye ozele sevk oldum gecenin 12 si acıktım yeni sevk olduğum icin yemek yoktu annem kantine indi kantin kapali etraftaki yerler kapalı hemsireden sadece 1 parça ekmek istedi kizim yeni dogum yapti ac kalmasın sütü olsun dedim anneme nasil laf saydılar biliyomusun srfsz hemşireler neymiş 1 ekmek verseler ne yiceklermis 😡😡😡 annemi nasil ağlattılar oradaki hiznetli görevlisi hemşirelere bağırdı yinede 1 lokma ekmek vermediler yaaaa sonra özeli gomuyosun bilmem ne o pis hastane bide çocuk cetesiymis corlu reyap hastanesindeydim iyiki cocugumu saglikla verdiler bana verdiğim para haram zıkkım olsun benim özelden her seferinde mutlaka canim yandı