Kızlar selam çalıştığım için gebelik boyunca özele kontrole gittim ama geçen hafta gittiğimde prematüre doğum kabul edilmediğini ve yenidoğan yoğun bakım ünitesi olmadığını öğrendim geçen gün sancılandım akşam iş çıkışı olduğundan doktorumun orada olmadığını bildiğim için devlete gittim zaten gitsem de olası bir doğum seneryosunda zaten kabul etmeyeceklerdi şimdi de biraz kafam karıştı hem özele para döküyorum hemde bu durum olması devlet mi acaba diye düşündürüyor siz olsanız ne yapardınız