Merhaba bende 5 haftalık evde düşük ve 12 haftalık kürtaj (bebeğin kalbi 6.haftada durmuştı) oldum. Tıbbi genetik sonuçlarıma göre vücudumda çok yoğun bir şekilde pıhtılaşma vardı şuan oksapar bebek asprini ve progestan kullanıyorum. Hamileliğimi erken gebelik testi ile 1 hafta kala öğrendim doktor hemen gel dedi keseyi gördü ve bunlara başlattı şuan 5 haftalığım haftaya kalp atışı duymaya gideceğiz. Tüm tedbirleri aldırdım yine aynı şey olursa bebeğim genetiğinde bir sıkıntı var demektir dedi.