İlk gebeliğimde gelişim geriliği vardı ve gelişimi durdu gebeliği sonlandırdık. 2. Gebeliğimde önlem amaçlı 4000lik oksapar ve 100mg corasprin kullandım bebeğim gelişiyordu ama 7. Haftada kalbi durdu. Sonrasında trambofili testi yaptık. Pıhtılaşma yok ama yatkınlık çıktı. Şu an 3. Gebeliğim gebeliğimi öğrendiğim günden beri 4000lik oksapar ve 100 mg corasprin kullanıyorum 15. Haftanın içindeyiz. Bence tamamen embriyonun sağlıklı olup olmamasıyla ilgili bir durum.