3melekannesiyim
Ben 7 haftalığım göbeğim daha yok ama şişkinliği bilirsiniz ilk zamanlardaki o yüzden uyuyamıyorum bide hali hazırda uyku problemim de vardı yani hiçbir problem olmasa dahi uyuyamıyorum siz bide göbişlisiniz çok normal ama son zamanları uyuyarak iyi değerlendirmek lazım sanırım🥰