3melekannesiyim yorgunannis bende doğurmak istiyorum bir yandan çünkü gerçekten sıkıldım 3. İle biraz zor olacak ama hamilelik daha zor geliyor şuan😁
3melekannesiyim yorgunannis ay yerim maşallah rabbim kolaylık versin ❤️❤️❣️♥️❣️ şuan o Instagram’da viral olan o kızın sesi geldi hanimis bnm tontisim 😁😁😁
Aykerny 3melekannesiyim bende 2 de uyudum belki geçiyodu şimdi kalktım 12 haftalığım uyku düzenim bozuldu🥲
3melekannesiyim Aykerny çok kötü bir durum değil mi 🥴🥴 ve sabah erken uyanıp şimdi enerji depolayan iki prensesim var 🥴🥴
karpuss 3melekannesiyim aynı şekilde bende de sıfır uyku var, uyku ilacı mı alsam napsam diye düşünüyorum 😅
karpuss 3melekannesiyim bende kocamı gönderdikten sonra uyumaya çalışıcam işe gidiyor diye kıyamıyorum salonda vakit geçiriyorum