3melekannesiyim yorgunannis 37 +4 teyim belde belirli düzeyde tuvalet hissi gibi baskı var otururken ayaktayken ama ağrım sancım yok doğum olabilir mi acaba
3melekannesiyim yorgunannis baskı bı kaç gündür vardı bu akşam arttı banyo yaptım otururken baskıyı hissediyordum çıktım yine aynı
Mapiamapia 3melekannesiyim daha ne olsun 37 38 inci haftaya gelmişsin maşallah çok normal uyuyamaman dpgum sonrasına hazırlanıyor beden 🥰
3melekannesiyim yorgunannis korku bastı stresten mi neden bilmiyorum bacaklarımda Ağrı’da var tuvalet ihtiyacı gbi his var gdyorum bsey yok
Mapiamapia 3melekannesiyim aaa o kanala girmiş olmalı o durumda tuvalet varmis gibi oluyor bence daha iyi uyuyamamak 😄 tetiktesiniz hshshshs saglikla kavuşun