Nm43 Birçok kadının doğuma ağda yaptırarak girdiğini bir sorun yaşamadıkları duydum ama tabi bilemiyorum ben şöyle düşünüyorum zaten doğuma yakın bir zamanda yaptıracağım en kötü doğururum 🥲 Ama kesinlikle jilet yapmayacağım sonraki süreçte sürekli jilet yapmakla vs uğraşamicam bir de dikiş vs atılırsa jiletli tüyler çok sıkıntı yaratır. Ay Allah yardımcımız olsun 🥲